Co się ze mną stało po 2019 roku?

 Witajcie moi kochani czytlenicy, 

w dzisiejszym poście chciałabym Wam napisać, co się ze mną stało od 2019 roku. Nie pisałam tutaj przez kilka lat, dlatego chciałabym Wam powiedzieć, co się ze mną stało i co się aktualnie ze mną dzieje. 

1. Przeprowadzka- i to niejednokrotna. Od 2014 roku przeprowadzałam się ponad 7 razy. W 2019 roku  przeprowadziłam się dwukrotnie.  Jedna była z powodu stalkingu. Druga natomiast z powodu zmiany moich życiowych planów. 

2. Poznanie swojej największej miłości- od 2019 roku jestem z kimś na dobre i na złe. 

3. Piszę artykuły naukowe oraz uczestniczę w wielu forach i konferencjach naukowych 

Jeszcze wiele innych rzeczy się wydarzyło u mnie. lecz niestety, na obecną chwilę mogę tylko tyle Wam napisać. 

Do dziś jestem "śledzona" przez jedną kobietę i niestety ta kobieta nie dała sobie na wstrzymanie. Z jej powodu wyprowadziłam się w 2019 roku. Niestety do dziś dostaję wiadomości, że interesuje się mną i to bardzo. Powód: ludzka zazdrość o wszystko, nawet o najmniejszą rzecz. 

Dlatego też jestem skromna w informacjach o mnie.  

Do zobaczenia wkrótce 😘

~Lilianlola~ 

 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Relacja Występu Kabaretu Młodych Panów w Castrop-Rauxel (Niemcy)